Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Can Peixauet - Gènius

29/06/2001

Xarxes socials:

Observacions:

Les biblioteques de Santa Coloma hem reobert a la ciutadania amb mesures de seguretat i aforament i serveis limitats.

Els serveis disponibles actualment són els següents:

• Préstecs, retorns i informació bibliogràfica
  • Internet I+
  • Sala d'estudi

Per gaudir de qualsevol d'aquests serveis és indispensable demanar cita prèvia per alguna d'aquestes vies:

Cal tenir en compte les següents qüestions:

• Cal respectar les mesures higièniques i distàncies de seguretat
  • L'ús de mascareta és obligatori
  • Aforament limitat

*Recordeu que seguim actives a les xarxes socials i que disposeu de serveis en línia, entre altres, préstec de llibres, diaris, revistes i pel·lícules a l'E-biblio: https://catalunya.ebiblio.es/opac/

Horaris:

Hivern
  • Dilluns De 15.30 h a 20.30 h
  • Dimarts De 15.30 h a 20.30 h
  • Dimecres De 15.30 h a 20.30 h
  • Dijous De 10 h a 14 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Divendres De 15.30 h a 20.30 h
  • Dissabte De 10 h a 14 h

Observacions de l'horari:

BIBLIOTECA OBERTA A PARTIR DEL DILLUNS 14 DE SETEMBRE

Actualment, les quatre biblioteques de la ciutat estan obertes a la ciutadania amb mesures de seguretat i amb aforament i serveis limitats.

La Biblioteca Can Peixauet està ubicada al Districte V de Santa Coloma de Gramenet, al barri del Raval. Propera al riu Besós, es tracta d’una construcció molt antiga, ja que els seus orígens es remunten al segle XII, quan era coneguda com a Mas Vilallonga. Cap al segle XVI, va passar a anomenar-se Mas Castellar i als segles XVII i XIX es va reformar i ampliar fins a assolir l'aspecte actual. Vers el 1815 va ser propietat d’Antoni del Sol, qui rebia el malnom de Pexauet, nom que derivà en una manera catalanitzada a Peixauet i que rebatejà la propietat. Durant el segle XX, la masia va patir un intens procés de degradació i abandonament fins que l’any 1992 va ser adquirida per l’Ajuntament i el 1998 l’equip d’arquitectes Espinet/Ubach inicià les obres de restauració per convertir l’edifici en biblioteca.

No hi ha resultats.

Fons especials

Guies de lectura

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.