Novetats

Els Educadors feliços canvien el món

Nhat Hanh,

Barcelona: Kairós, abril 2019

El primer manual autoritzat dels ensenyaments i les pràctiques desenvolupades per Thich Nhat Hanh i els educadors de Plum Village per a ajudar els mestres a cultivar la plena consciència a les seves vides i a les dels seus alumnes.

Els educadors feliços canvien el món ensenya als mestres d’educació primària, a docents universitaris, a professors de secundària i membres del personal educatiu en general que, per tal de poder fer un bon ensenyament a les escoles, les universitats i les aules, és important que primer incorporin ells mateixos la pràctica i la transformació a través del mindfulness.

Aquest llibre inclou tècniques senzilles, perfeccionades pels mateixos educadors, per aprendre com cultivar la plena consciència, o mindfulness, i aplicar-la en les relacions i la pràctica docent amb els alumnes i els col·legues.

Presentades en un llenguatge laic, adequat per a contextos diversos, les instruccions van seguides d’una orientació pràctica dirigida als docents, amb abundants explicacions, activitats, consells i respostes dels estudiants.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

25/09/2019