Novetats

Tarda de gripau

Mutuberria, Maite

Barcelona : Kalandraka, març 2024

Era una tarda qualsevol per als protagonistes d’aquesta història, fins que alguns van tenir una idea, animar la tarda del gripau. Però alerta! Aquests animalons són molt entremaliats i volen fer que el gripau s’engresqui d’allò més. El mosquit no se’n surt, el cargol també ho vol provar, però... ho aconseguirà? Qui més ho voldrà provar? El ritme de l’obra va en augment, ja que els esdeveniments es relaten de tal manera que el lector pot anticipar els fets fins a arribar al final que ens sorprèn amb un gir inesperat.

Les il·lustracions ressalten sobre el fons de color neutre i mostren els personatges de manera que ens transmeten els moviments i les emocions d’aquests.

Les guardes donen molt de joc, però si no voleu descobrir el final de la història, no mireu l’última guarda!!

I tu, vols passar una tarda de gripau?

Tarda de gripau és un llibre que conté diferents jocs fònics i onomatopeies que fan que la narració esdevingui divertida i molt escaient per a fer-ne una lectura en veu alta amb els infants.

Adequat de 3 a 6 anys.

Recomanat per Rosa Puigdomènech de la Biblioteca Ca L'Oliveres de Lliçà d'Amunt.

14/01/2025