Activitats

Taller STEM Reaccions químiques

Als últims anys les STEM (Ciència, Tecnologia, l'Enginyeria, Matemàtiques) han replantejat els processos d'ensenyament i aprenentatge, posant de manifest la importància de l'alfabetització STEM, entesa com la capacitat de fer, pensar, actuar i dialogar de les ciències, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques amb l'objectiu de fer front a problemes complexos de la societat.

Quina presència té la química en el nostre dia a dia? Com són les reaccions químiques? Com es diferencien les mescles? Com treballen els científics i les científiques al laboratori?              

Algunes substancies reaccionen entre elles quan entren en contacte i d’altres no. Les substàncies que reaccionen entre elles poden fer-ho de maneres molt diferents!

A càrrec de: eXplorium

Inscripcions: a partir del 13 de febrer per telèfon o presencialment a través del formulari

formulari  https://forms.gle/yakWTMTBkzWzpzA68

Edat recomanada: de 6 a 12 anys

Nombre màxim de participants: 20

Lloc: Sala Joana Raspall

 

Data
20/02/2026
Periodicitat: Mensual
Hora
18 h
Duració
1 h
Tipus de públic
Infants
Lloc
Sant Feliu de Llobregat. Biblioteca Montserrat Roig
Com arribar

C/Verge de Montserrat, 1-3

08980 Sant Feliu de Llobregat

 

 

Tel: 936 850 186
b.st.feliull.mr@diba.cat
Tipus d'activitat
Taller
Inscriure'm