Corbera de Llobregat. Biblioteca Can Baró - Gènius

24/10/2010

Xarxes socials:

Observacions:

Podeu veure els dies de tancament i obertura de la biblioteca al Calendari d'obertura anual 2020

Us continuem adreçant a redescobrir els serveis digitals de la Biblioteca Virtual:

Per gaudir d’aquests serveis digitals, us heu de validar amb el carnet de la biblioteca. El codi de barres del carnet és el vostre usuari i la contrasenya és la vostra data de naixement posant tots els dígits seguits i sense cap separació (ddmmaaaa).

Si encara no us heu fet mai el carnet de la biblioteca, i sou majors de 14 anys, entreu en el següent formulari, per obtenir un carnet de biblioteca temporal amb el que obtindreu un usuari i contrasenya per poder validar-vos als serveis virtuals. Per més informació cliqueu el següent enllaç.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 16.00 a 20.00h
  • Dimarts De 10 a 13.30h i de 16.00 a 20.00h
  • Dimecres De 16.00 a 20.00h
  • Dijous De 10 a 13.30h i de 16.00 a 20.00h
  • Divendres De 10 a 13.30h
  • Dissabte
Hivern
  • Dilluns De 16.00 a 20.00h
  • Dimarts De 10.00 a 13.30h i de 16.00 a 20.00h
  • Dimecres De 10.00 a 13.30h
  • Dijous De 10.00 a 13.30h i de 16.00 a 20.00h
  • Divendres De 16.00 a 20.00h
  • Dissabte

Observacions de l'horari:

DURANT L'HIVERN TANCAREM ELS DIES SEGÜENTS:

Setmana Santa, del dijous 9 d'abril per la tarda, fins el 13 d'abril.

1 i 2 de maig

5, 11 i 12 de setembre

12 d'octubre

5, 7 de desembre

Del 24 de desembre al 3 de gener de 2021 (ambdós inclosos)

La Biblioteca Can Baró és un servei públic municipal obert a tothom. Inaugurada l'any 2010, està situada a l'antiga masia de Can Baró. La biblioteca depèn de l'Ajuntament de Corbera de Llobregat, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona. La finca on es troba la biblioteca fou construïda per la família de Dolors Pich i Ros a començaments del segle XX. Des d'aleshores va romandre com a casa pairal. L'any 1988 fou adquirida per l'Ajuntament de Corbera i, després d'una rehabilitació, esdevingué biblioteca municipal. La segona reforma i ampliació de la Biblioteca Can Baró va finalitzar l'any 2010. Va ser inaugurada la reforma i ampliació el dia 24 d'octubre del 2010, Dia de la Biblioteca.

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

$dataI 18.15h
Corbera de Llobregat. Biblioteca Can Baró
Taller virtual per a fer tampons de creació pròpia, via zoom amb materials que tenim per...

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

No hi ha resultats.

Fons especials

No hi ha resultats.

Guies de lectura

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.