Detall d’article - Gènius

Ruta de navegació

La selva

Imatge aeria d'un paisatge selvàtic

Mitjana (0 Vots)

Tarzan viu la major part de les seves aventures a la selva d'Àfrica, un lloc molt perillós per l'home civilitzat.

En canvi, és un paradís pels científics i constitueix un perfecte ecosistema pel desenvolupament de la vida natural. Es tracta de l'hàbitat més important per l'equilibri ecològic del planeta.

A l'inmensa varietat i riquesa d'organismes que es troba en ella s'uneix la influència que les extenses masses de vegetació que la integren exerceixen sobre el clima, la terra, el paisatge i la producció d'oxigen.

El terra de la selva és molt fràgil, les aigües de la pluja degraden l'ecosistema. Però és el propi home el principal perill de la selva. S'observa una destrucció accelerada, causada per l'extracció de fusta i es viu un veritable desastre ecològic degut a diverses guerres. Aquests dos fets són suficientement preocupants com per adoptar mesures urgents de protecció.

LLIBRES RECOMANATS:

Llibre adaptat a la Lectura Fàcil

Aventures de les tres bessones

Font d'informació: Text extret de la base de dades Enciclonet