Novetats

La Liga de los pelirrojos

Doyle, Arthur Conan,

Madrid : Anaya, 2013

Un llibre perfecte per aquells nens a qui us agraden les històries de detectius i misteri i més si el llibre té uns dibuixos fantàstics.

L'autor, Sir Arthur Conan Doyle, va escriure molts casos pel famós detectiu Sherlock Holmes, l'infal·lible assot dels criminals, però aquest va ser un dels seus preferits i que va incloure el segon en el seu rànquing de millors.

Un senyor pèl-roig busca en Sherlock Holmes perquè esbrini què ha passat amb la Lliga dels pèl-rojos, una societat on havia treballat i que ha desaparegut de la nit al dia. El detectiu amb l'ajuda del seu inseparable amic Watson es troba davant una història completament única, però no trigarà gaire en esbrinar que al darrera hi ha un dels delinqüents més astuts i perillosos d'Anglaterra.

Bloc de l'il·lustrador.

Recomanat per Sílvia Lanau Pinto de la Biblioteca Valentí Almirall del Papiol.

12/02/2024