El ventall d'estiu
Com ja es tradició cada estiu, ja pots recollir a qualsevol biblioteca o bibliobús de la Xarxa de Biblioteques Municipals el ventall que editem anualment per refrescar els moments més calorosos de l'estiu. Amb el lema "Jo llegeixo, tu llegeixes... llegim" es destaca la importància que té fomentar l'hàbit lector en l'àmbit familiar i com poden ajudar les biblioteques per aconseguir aquest objectiu.
Aquest any està il·lustrat per Abril Andreu, guanyadora dels Premis Junceda 2025 en la categoria de Futurs Professionals.


