Departamento de asuntos mágicos

Hernández Chambers, Daniel

Madrid : Anaya, abril 2020

L’Agent Cusak del departament d’assumptes màgics i l’inspector Lindbergh investiguen els assassinats de tres adolescents a qui se’ls hi ha arrancat el cor. L’agent Cusak sospita que l’assassí és un mag. Les víctimes eren orfes de la guerra de l’est d’Europa, nascuts a Ucraïna, Romania i Moldàvia, i havien estat adoptats per famílies angleses . Seguint les pistes, arriben a Radu i Tatiana, dos joves que per la seva sang corre la màgia i què els serà fonamental per arribar a descobrir la veritat.

14/12/2020
  • Amb calma 50 històries naturals

Amb calma : 50 històries naturals

Williams, Rachel

Barcelona : Flamboyant, setembre del 2020

Cinquanta històries que descriuen pausadament transformacions de la natura que ens envolta. Llegeix amb calma i segueix les il·lustracions de les coses que passen dia rere dia al nostre voltant i que sovint ens passen desapercebudes. Així veuràs pas a pas, com es forma un núvol, o com una crisàlide es converteix en una papallona entre d’altres moltes històries.

Estimat monstre

Prats, Lluís

Barcelona : LaGalera, març del 2020

Premi Folch i Torres 2019

Una bonica història d’amistat d’una temàtica molt actual: l’assetjament escolar, que us emocionarà. La trobada inesperada entre l’Abel, un noi poruc assetjat a l’escola, i en Gabriel, un noi gegantí a causa d’una malaltia; farà créixer una amistat que els ajudarà a enfrontar i vèncer les seves pors.

• El lloc màgic

El Lloc màgic

Wormell, Christopher

Barcelona : Animallibres, setembre 2020

La Clementina viu tancada a la seva habitació pels seus oncles i mai ha vist el món exterior. Ella somnia un lloc màgic que sap que algun dia trobarà i inicia una fugida acompanyada d’un gat que és seu millor amic. El personatge segurament us recordarà Matilda, Harry Potter o alguns dels personatges de Dickens.

Versió electrònica disponible (en anglès)

Promedio (0 Votos)

Set claus per obrir els somnis

Gómez Cerdá, Alfredo

Barcelona : Kalandraka, septiembre 2020

Un homenatge a 7 dels autors emblemàtics de la història de la Literatura Infantil i Juvenil contemporània. En Gianni Rodari, Tomi Ungerer, Astrid Lindgren, Juan Farias, Christine Nöstlinger, Roald Dahl i la Gloria Fuertes protagonitzaran les set històries plenes de fantasia i creativitat que ens permetran conèixer una mica més a aquests autors fins al punt que no sabrem que és realitat i que és ficció.

Pippi Calzaslargas

Lindgren, Astrid,

Madrid : Kókinos, [2020]

Primer dels tres llibres que l’editorial Kokinos ha publicat per commemorar el 75è aniversari d’aquest entranyable personatge creat per Astrid Lindgren. Endinseu-vos en les fantàstiques i estrambòtiques aventures d’aquesta nena pèl-roja que viu sense cap adult a Vil·la Villekulla, amb companyia d’un cavall i un mico. Amb la Pippi no tindreu temps d’avorrir-vos és divertida, generosa, imaginativa, independent i amb ella res és impossible!

Casa teva, casa meva

Dubuc, Marianne

Barcelona : Joventut, abril del 2020

Llibre joc de gran format on els petits podran observar i jugar descobrint la vida quotidiana de les diferents famílies que viuen en el mateix edifici del carrer de les galetes, número 3. Allí en aquests moments, la família Conill està apunt de celebrar l’aniversari del Conillet i tots el veïns hi estan convidats!

La Lluna no és de ningú

Riddle, Tohby

Barcelona : Babulinka Books, [2020]

Clàssic modern de la literatura infantil que celebra el 10è aniversari de la seva primera publicació a Austràlia. Una bonica història de l’amistat entre una guineu i un ase i de les coses meravelloses que poden passar quan menys t’ho esperes, sempre si ho comparteixes amb un amic!

Promedio (0 Votos)

Si arriba l'hivern, digueu-li que no hi soc

Ciraolo, Simona

Picassent (València) : Andana Editorial, gener 2020

Àlbum il·lustrat per la mateixa autora perfecte per explicar el canvi de les estacions. Els més petits de la casa descobriran la importància de viure el moment i gaudir els plaers de cada dia trobant la part positiva de l’hivern.  Qui ha dit que l’hivern és avorrit?  Potser plou o neva... però ens esperen emocionants aventures

Promedio (0 Votos)
  • Kika superbruja y el libro de los hechizos

Kika superbruja y el libro de hechizos

[Madrid] : Cia. Premium de Vídeo y TV, S.L., 2020

Kika (Alina Freund) és una noia que un dia troba un llibre de màgia ii comença a viure sorprenents aventures acompanyada d'un drac. En aquesta ocasió les eves aventures literàries salten al cinema amb una adaptació que proposa a Pilar Bardem com a dolenta de la pel·lícula.

També la trobaràs a eBiblio

19/10/2020