Todas las recomendaciones

Los bibliotecarios recomiendan Los bibliotecarios recomiendan

• Los futbolísimos

Los Futbolísimos

Madrid : Sony, DL 2018

Els futbolíssims són un grup de noies i nois d’onze anys que van junts a l’escola i juguen a futbol al Soto Alto Fútbol Club. Plegats hauran de superar la missió més difícil de la temporada: guanyar els dos propers partits si no volen baixar de categoria i que l’associació de mares i pares decideixi tancar el club i fer desaparèixer l’equip.

Algunes persones estan disposades a fer les trampes més perverses per aconseguir fer desaparèixer el club... però els futbolíssims faran el que faci falta per evitar-ho.

Basada en Els futbolíssims i el misteri dels àrbitres adormits de Roberto Santiago, aquesta pel·lícula deixa clar que treballant en equip, no hi ha objectiu impossible.

Recomanat per Núria Martínez Martínez de la Biblioteca Valentí Almirall de El Papiol

19/07/2019

The Lion king : original songs

John, Elton

[S.l.] : Disney, p. 2014

A mitjans dels anys 90 Disney va fer una sèrie de pel·lícules de molta qualitat i brillantor. En el cas del Rei Lleó va ajuntar grans veus de la música (Elton John) amb compositors amb renom dins del cinema (Hans Zimmer)

El so africà és present a tots els ritmes de la composició i fa present l'argument del film.

28/06/2019
    Promedio (0 Votos)
  • El rei de la casa : una història basada en fets reials

El Rei de casa : una història basada en fets reials

[Barcelona] : Enciclopèdia Catalana, DL 2008

El protagonista de la història és un titella que està fart de veure com l’arribada d’un germanet fa trontollar tota la seva vida. No és just!

La companyia Farres Brothers, creada el 2002 pels germans Jordi i Pep Farrés juntament amb en Jordi Palet, fan una exhibició del seu talent amb les titelles. Una història emotiva però gens ensucrada, plena de situacions reals narrades amb emoció.

Uns sentiments que de ben segur sabran reconèixer grans i petits. Una història que pot ajudar a parlar el tema de la gelosia entre germans. Molt recomanable.

Espai web de la companyia

Recomanat per Núria Ojalvo Leonat de la Bib. Central de Cerdanyola del Vallès

01/07/2019

Aladdín

[S.l.] : Buena Vista, 2004

A punt de casar-se un príncep i una princesa tot s'embolica en patir un robatori per part de quaranta lladres.

Potser un dels primers clàssics de Disney on el príncep comparteix el mateix protagonisme que la princesa.

Durant el maig de 2019 s'estrena una versió d'Aladdin però aquest títol va ser un gran èxit de la factoria Disney l'any 1992, llavors en la seva versió animada.

31/05/2019

La Jana i els sentiments

Jana (Grup musical)

Barcelona : Discmedi, DL 2018

Quan la Jana deixa repentinament de sentir res el vigilant de les emocions acudeix en el seu ajut. Ells dos faran el camí per trobar aquelles emocions perdudes, l’alegria, la tristesa, la por, la ràbia, la calma…  emocions estan amagades darrera la música que poc a poc anirem descobrint fins arribar a tenir-les totes i sentir com la música ens pot fer transformar.

Un disc, on poc a poc anirem descobrint els sentiments. La unió de musica i sentiments produeix uns grans resultats. Amb un disc de deu cançons fet des de el cor, descobriràs la presència de molts sentiments diferents per  gaudir tant petits com grans.

31/05/2019

És l'hora del jazz

Gelabert, Dàmaris

[Cardedeu] : Tot Sona, DL 2018

Dàmaris Gelabert col·labora amb alguns dels músics catalans més importants de jazz en aquest treball on vol mostrar que el llenguatge del jazz, una de les seves grans passions, és l’essència d’algunes de les seves cançons més conegudes que són reinterpretades juntament amb algunes de noves.

30/04/2019

Stuart Little

Madrid : Sony, cop. 2008

Els Little són una família molt especial. Tant, que quan decideixen adoptar un segon fill acaben escollint l’Stuart.

Tot això no tindria res de particular si no fos perquè l’Stuart és… un ratolí.

La nova vida de l’Stuart a casa dels Little no serà gens fàcil, tenen gat, en Bola de Neu, qui contracta dos ratolins que es faran passar pels seus autèntics pares i en reclamaran la custòdia.

La història de Stuart Little es basa en un conte d’E.B. White, publicat el 1945, que molt aviat va esdevenir un clàssic de la literatura infantil anglesa.

Recomanat per la Biblioteca Ramón Fernàndez Jurado de Castelldefels.

30/04/2019

50 milions de segons

Vives, Joan

Barcelona : L'Auditori, DL 2011

50 milions de segons és el temps que passes a l’escola mentre ets petit. I això dona per molt. En aquestes agradables cançons es recullen anècdotes (l'atac d'uns polls entremaliats o l'excés d'extraescolars entre d'altres qüestions) patides per molts nens com vosaltres durant part d'aquest llarg temps.

29/03/2019

Planet 51

[S.l.] : Warner, cop. 2009

Una família d’extraterrestres viu tranquil·lament al seu planeta, Planet 51, fins que arriba un home, l’astronauta nord-americà Chuck Baker, qui es pensa que és la primera persona a trepitjar el planeta. La seva sorpresa és que el planeta està habitat per petites criatures verdes que viuen feliçment en un món amb reminiscències de l’alegre innocència de l’Amèrica dels anys cinquanta, i l’únic temor que tenen és ser envaïts per alienígenes... com en Chuck!

Recomanació extreta de la Guia de Lectura : Cinema per a petits lectors i infants fins a 6 anys feta per la Biblioteca Xavier Benguerel.

28/03/2019

Bitxos raros

Nuri Total

Barcelona : Escalera Estudio, 2017

Personatges molt estranys s'aplegen en aquest breu recull de cançons. Apareixen pops amb bicicleta o libèl·lules astronautes entre d'altres estrambòtiques composicions.

És un disc ideal per escoltar en família! Té una qualitat de so excelent en estar produït per Tomás Feres  i masteritzat per Marc Parrot i Joel Condal.

28/02/2019