Garriga, La. Biblioteca Núria Albó - Gènius

Xarxes socials:

Observacions:

SEGURETAT

Per a la seguretat de tothom, es recorda que és obligatori l'ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, així com respectar les distàncies físiques de seguretat.

AVÍS
La Biblioteca Núria Albó, d’acord amb les mesures de seguretat i prevenció de l’Ajuntament de la Garriga, la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i La Xarxa de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya en relació al CV-19,  estableix les següents disposicions en relació a la participació dels usuaris i les usuàries en els clubs de lectura i de conversa en anglès de la biblioteca:

& És obligatori l’ús de mascareta i del gel hidroalcohòlic

& S’han de respectar les distàncies físiques de seguretat.

& La participació en el club de lectura de novel·la, club de lectura de teatre i grup de conversa en anglès es fa prèvia inscripció a la biblioteca, amb un aforament màxim de 10 persones per sessió.

Consulteu la biblioteca al telèfon 938718887 o el correu electrònic b.garriga@diba.cat per conèixer els serveis en funcionament i els que no estan actius durant les fases de desconfinament.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns
  • Dimarts
  • Dimecres
  • Dijous
  • Divendres
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

Hivern
  • Dilluns 16.30 a 20.00h
  • Dimarts 16.30 a 20.00h