Navàs. Biblioteca Josep Mas Carreras - Gènius

05/06/99

Xarxes socials:

Observacions:

El nou horari de servei és:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 15:30 a 19:30  h

Dimecres i dissabte, de 9:30 a 13 h

Horaris:

Hivern
  • Dilluns De 15.30 a 19.30
  • Dimarts De 15:30 a 19.30
  • Dimecres De 9:30 a 13.00
  • Dijous De 15:30 a 19.30
  • Divendres De 15:30 a 19.30
  • Dissabte De 9:30 a 13.00
La Biblioteca Josep Mas i Carreras de Navàs va ser inaugurada l'any 1970 en un local de la Plaça de l'Ajuntament. El 1999 es traslladà i s'ubicà al passeig Ramon Vall. Porta el nom del primer mestre de Navàs, en reconeixement a la seva aportació en l'àmbit de la cultura i l'educació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.