Especial manga 2021
Arriba la 27a edició del Saló del Manga entre el 29 d’octubre i l’1 de novembre, en un format totalment presencial, a diferència de l'edició de l'any passat celebrada sota unes restriccions molt fortes.
Tornen les clàssiques exposicions, concursos, concerts, tallers i cursos com el d'iniciació al japonès. Moltes activitats inspirades en el manga i en la cultura japonesa.
Carles Dalmau i el cartell
Si hi ha Manga Barcelona, també hi ha cartell per a aquesta edició. Un cartell creat per Carles Dalmau on són presents diferents edificis modernistes de la ciuta de Barcelona i l'aigua que cobreix bona part de la ciutat.
Carles està molt present a les xarxes socials amb moltíssims seguidors i ha treballat en diversos projectes d'animació , de disseny i de videojocs.
Mira alguns còmics poc coneguts d'autors molt populars:
Mira els documents més prestats d'aquest trimestre, a l'apartat de còmics veuràs que les primeres posicions estan ocupades per mangas.