Sant Feliu de Codines. Biblioteca Joan Petit i Aguilar - Gènius

Mª Pilar Garcia Llovera

Xarxes socials:

Observacions:

Avís mesures excepcionals degut al coronavirus

En aquests moments la biblioteca Joan Petit i Aguilar junt amb l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona estem treballant per adequar els serveis als nous protocols de seguretat i evitar posar en risc als usuaris i als treballadors.

S’ofereix el servei de retorn de documents a través de les bústies situades a l'exterior i els serveis de préstec, informació bibliogràfica, accés a internet i punts d'estudi amb cita prèvia a través del telèfon, formulari web o per correu electrònic. A partir del 5 d’octubre també ho podreu fer presencialment.

És obligatori l’ús de la mascareta i el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

S’ha de mantenir la distancia de seguretat.

Respectar l'aforament establert; els menors han d’anar acompanyats d’un adult com a màxim.

Es prendrà la temperatura als usuaris en entrar a l’equipament.

US DEMANEM, SI US PLAU, QUE RESPECTEU AQUESTES MESURES PER NO POSAR EN PERILL LA SALUT DELS ALTRES.

Qualsevol actualització de la informació us la farem saber a través de les xarxes socials de la biblioteca, de la web de l’ajuntament i de cartells a l’equipament.

Us animem a continuar gaudint dels serveis virtuals a e-biblio i dels continguts de les nostres xarxes socials.

Per a qualsevol dubte o informació podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic o telèfon.

La biblioteca romandrà tancada els dies festius que marca el calendari laboral i els dos dies festius locals: 17 de gener i 18 de setembre.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 10:00 a 13:00
  • Dimarts De 10:00 a 13:00
  • Dimecres De 17:00 a 20:00
  • Dijous De 10:00 a 13:00
  • Divendres De 10:00 a 13:00
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

Vacances: la Biblioteca romandrà tancada del 10 d'agost al 7 de setembre de 2020.

Hivern
  • Dilluns De 15:30 a 20:00
  • Dimarts De 15:30 a 20:00
  • Dimecres De 15:30 a 20:00
  • Dijous De 10:00 a 13:00
  • Divendres De 15:30 a 20:00
  • Dissabte De 10:00 a 13:00

Observacions de l'horari:

Ponts i festius: del 24 de desembre al 3 de gener i el 7 de desembre.

Horari vigent fins a nou avís. Pendent de confirmació en funció de l'evolució de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la COVID-19.

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.