Sant Pere de Ribes. Biblioteca Josep Pla

• Divendres TANCAT
  • Dissabte TANCAT

Observacions de l'horari:

A partir de l’1 de juliol la biblioteca tanca les portes per iniciar els preparatius de les futures obres d’ampliació de l’equipament.

Durant aquest temps s’estarà treballant per obrir un servei de biblioteca en una ubicació provisional que en breu anunciarem.

Trobareu la biblioteca oberta tots els dilluns a la tarda de 16 a 20h fins el 10 d’agost.

Podeu trucar-nos al 938115782 o escriure’ns un correu a b.st.pereribes.jp@diba.cat per qualsevol aclariment i/o per demanar-nos què us agradaria agafar en préstec.

La biblioteca Josep Pla va ser inaugurada l'any 1993. L'edifici de la Biblioteca Josep Pla es troba al cor del barri de Les Roquetes, a prop de l'institut i del centre sanitari. Forma part de l'edifici que dóna cabuda al Centre Cívic L'Espai. La biblioteca es troba a la planta baixa, a la qual s'accedeix per un parc. Durant el 2008 s'hi van fer obres d'ampliació i millora de l'equipament, passant d'ocupar 447,30 m2 de superfície construïda a 582,45 m2. Ofereix un fons total de 32.373 documents. Porta el nom de Josep Pla (1897-1981), un dels escriptors catalans més llegit i més popular de totes les èpoques.

Agenda Agenda

Destacats Destacats

No hi ha resultats.

Fons especials Fons especials