Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Fondo

11/09/14
Xarxes socials:

Observacions:

Informació sobre el servei bibliotecari a la ciutat de Santa Coloma (estiu 2020)

A partir de dilluns 8 la Biblioteca Central i del Fondo reobren a la ciutadania amb mesures de seguretat, amb aforament i serveis limitats.

@bibstacoloma unifica tots els equips de treball disponibles en dues biblioteques per tal d'oferir-vos servei de biblioteca durant tot l'estiu.

Serveis

Fins a nou avís: servei de préstec i retorn de llibres, dvds, etc. selecció bibliogràfica i, a partir del 22 de juny, ús dels ordinadors de consulta Internet i + amb cita prèvia.

Els retorns de documents es poden fer a la bústia de retorns, les 24h durant els dies laborables.

Com es demana cita prèvia?

Formulari web enllaç de la Biblioteca Virtual:

Biblioteca Central de Santa Coloma: https://formularis.diba.cat/diba/biblioteques-obertes/cita-previa-santa-coloma-de-gramenet-biblioteca-central

Biblioteca del Fondohttps://formularis.diba.cat/diba/biblioteques-obertes/cita-previa-santa-coloma-de-gramenet-biblioteca-fondo

Telèfon dins el següent horari:

Central: tardes de dilluns, dimecres, dijous i divendres de 15.30 a 20.30hi matí de dimarts: de 10 a 14h

Fondo: tardes dilluns, dimarts, dijous i divendres de 16.30 a 20 h i matí dimecres de 10.00 a 13.30h

Singuelín Salvador-Cabré: tardes dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 16.30 a 20 h i matí dijous de 10.00 a 13.30h

Correu electrònic: disponible per als usuaris les 24 h. Resposta màxim el següent dia laborable:

Central: b.sta.colomag.c@diba.cat

Fondo: b.sta.colomag.f@diba.cat

Singuelín Salvador-Cabré: b.sta.colomag.f@diba.cat

Recordeu:

• Només realitzem serveis de préstec i retorn, i ús dels ordinadors d'Internet i +
  • Cal que respecteu les mesures higièniques (mascareta i rentat de mans) i distàncies de seguretat
  • Porteu bossa o cistell

Recordeu que seguim actives a les xarxes socials i que disposeu de serveis en línia.

Entre altres el préstec de llibres, diaris, revistes i pel·lícules a:

eBiblio.Catalunya: https://catalunya.ebiblio.es/opac/

Si teniu cap dubte us respondrem al correu electrònic de la biblioteca:

Biblioteca Central: b.sta.colomag.c@diba.cat

Biblioteca del Fondo: b.sta.colomag.f@diba.cat

Biblioteca Singuerlín Salvador-Cabré: b.sta.colomag.f@diba.cat

________________________________________________________________

La Biblioteca del Fondo és un servei públic municipal obert a tothom. Forma part de la Xarxa de Biblioteques de Santa Coloma de Gramenet. Se situa en un edifici compartit amb el Mercat del Fondo, una escola bressol i un supermercat, i ocupa 1.950 m2. Té un fons d'uns 32.500 documents i està especialitzada en cuines del món.
La biblioteca depèn de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona.
Ofeix servei al barri de Fondo (Districte VI) però també a part dels barris de Can Mariner, Santa Rosa i Llatí.
L'espai Cuines del Món és un dels eixos vertebradors del programa de foment de la lectura al barri del Fondo, amb un fons específic dotat d'uns 500 volums sobre la gastronomia d'arreu del món i una cuina habilitada per a fer-hi demostracions, elements que es complementaran amb tallers, clubs de lectura i xerrades.

La Biblioteca del Fondo es coordina amb el Campus de l'Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona, a través de la Biblioteca de l'Alimentació (CRAI-UB), i la Unitat d'Estudis i Recerca en Ciència i Cuina del Campus de l'Alimentació.

La Biblioteca del Fondo participa activament en el Programa Santa Coloma Ciutat Universitària i en el Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural Serra d'en Mena de Santa Coloma de Gramenet.

Finalment, la Biblioteca col·labora amb diverses entitats i serveis de Salut Mental de la ciutat i participa en la Taula de Salut Mental i Addiccions de Santa Coloma de Gramenet

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns de 16.30 a 20.00
  • Dimarts de 16.30 a 20.00
  • Dimecres de 10.00 a 13.30
  • Dijous de 16.30 a 20.00
  • Divendres de 16.30 a 20.00
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

L'horari reduït i d'estiu 2020 s'adapta a les recomanacions sanitàries per a les diverses fases de la desescalada. Començarà el dilluns 8 de juny 2020. Anirem informant cada cop que ampliem els serveis.

Festius:

24 de juny - Sant Joan

Hivern
  • Dilluns de 15.30 a 20.30
  • Dimarts de 15.30 a 20.30
  • Dimecres de 10.00 a 20.30
  • Dijous de 15.30 a 20.30
  • Divendres de 10.00 a 20.30
  • Dissabte de 10.00 a 14.00

Observacions de l'horari:

AVISAREM EN EL SEU  MOMENT SOBRE L'INICI DE L'HORARI D'HIVERN 2020.

----------------------------------------------------

Festius:

11 de setembre - Diada Nacional de Catalunya

24 de setembre - Festa local

12 d'octubre - Dia de la Hispanitat

1 de novembre - Tots Sants

6 de desembre - Dia de la Cosntitució de 1978

25 de desembre - Dia de Nadal

26 de desembre - Dia de Sant Esteve

1 de gener - Any Nou

6 de gener - Dia de Reis

10 d'abril - Divendres Sant

13 d'abril - Dilluns de Pasqua

1 de maig - Dia del Treball

1 de juny - Dilluns de Pentecosta

24 de juny - Sant Joan Baptista

El nou edifici Fondo és un espai singular, un multiequipament que inclou mercat municipal, un supermercat, una llar d'infants i una biblioteca de barri de 1.769 m2 amb accés directe a peu de carrer.

Agenda Agenda