Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Fondo - Gènius

11/09/14

Xarxes socials:

Observacions:

Informació sobre el servei bibliotecari a la ciutat de Santa Coloma de Gramenet (COVID19)

A partir de dilluns 14 de desembre, a totes les biblioteques de la ciutat podreu accedir als espais de la col.lecció, seguint les mesures sanitàries i l'aforament de cada espai.

Serveis sense cita prèvia

• Préstecs, informació bibliogràfica i retorns (només a la bústia)
  • Ús dels ordinadors de consulta a internet i treball
  • Impressió de documents
  • Sala d'estudi i treball individual
  • Accés a la col.lecció i les de les biblioteques

(Recomanem de reservar els documents que us interessen per telèfon o directament des del catàleg Aladí, de la Xarxa de BIblioteques Municipals o un ordinador a través del vostre espai a la Biblioteca Virtual)

Els retorns de documents es fan a la bústia de retorns, les 24h.

Telèfon dins el següent horari:

• Central: Dilluns, dimecres, dijous de 15.30 a 20.30, dimarts i divendres de 10.00 a 14.00 i de 15.30 a 20.30h i dissabtes de 10 a 14h.

• Fondo: Dilluns, dimarts, dimecres i dijous 15.30 a 20.30h divendres de 10.00 a 14.00 i de 15.30 a 20.30 i dissabtes de 10 a 14h.

• Singuelín Salvador-Cabré: Dilluns, dimarts, dijous i divendres 15.30 a 20.30h dimecres de 10.00 a 14.00 i de 15.30 a 20.30 i dissabtes de 10 a 14h.

• Can Peixauet: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres 15.30 a 20.30h, dijousde 10.00 a 14.00 i de 15.30 a 20.30 i dissabtes de 10 a 14h

Correu electrònic: disponible per als usuaris les 24 h. Resposta màxim el següent dia laborable:

Recordeu

• Realitzem serveis de préstec, informació bibliogràfica, sala d'estudi, accés internet i +, accés a la col.lecció sense cita prèvia
  • Retorn de documents NOMÉS A LA BÙSTIA
  • L'aforament és limitat
  • Cal que respecteu les mesures higièniques (mascareta i rentat de mans) i distàncies de seguretat
  • Porteu bossa o cistell

*Recordeu que seguim actives a les xarxes socials i que disposeu de serveis en línia. Entre altres el préstec de llibres, diaris, revistes i pel·lícules a:

eBiblio.Catalunya: https://catalunya.ebiblio.es/opac/

________________________________________________________________

La Biblioteca del Fondo és un servei públic municipal obert a tothom. Forma part de la Xarxa de Biblioteques de Santa Coloma de Gramenet. Se situa en un edifici compartit amb el Mercat del Fondo, una escola bressol i un supermercat, i ocupa 1.950 m2. Té un fons d'uns 32.500 documents i està especialitzada en cuines del món.
La biblioteca depèn de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona.
Ofeix servei al barri de Fondo (Districte VI) però també a part dels barris de Can Mariner, Santa Rosa i Llatí.
L'espai Cuines del Món és un dels eixos vertebradors del programa de foment de la lectura al barri del Fondo, amb un fons específic dotat d'uns 500 volums sobre la gastronomia d'arreu del món i una cuina habilitada per a fer-hi demostracions, elements que es complementaran amb tallers, clubs de lectura i xerrades.

La Biblioteca del Fondo, a través del BiblioLab Cuines del Món, es coordina amb el Campus de l'Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona, a través de la Biblioteca de l'Alimentació (CRAI-UB), i la Unitat d'Estudis i Recerca en Ciència i Cuina del Campus de l'Alimentació.

La Biblioteca del Fondo participa activament en el Programa Santa Coloma Ciutat Universitària i en el Santa Coloma Gastronòmica.

Finalment, la Biblioteca col·labora amb diverses entitats i serveis de Salut Mental de la ciutat i participa en la Taula de Salut Mental i Addiccions de Santa Coloma de Gramenet

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns de 16.30 a 20.00 h
  • Dimarts de 16.30 a 20.00 h
  • Dimecres de 10.00 a 13.30 h
  • Dijous de 16.30 a 20.00 h
  • Divendres de 16.30 a 20.00 h
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

L'horari reduït i d'estiu 2020 s'adapta a les recomanacions sanitàries per a les diverses fases de la desescalada. Començarà el dilluns 8 de juny 2020. Anirem informant cada cop que ampliem els serveis.

Festius:

24 de juny - Sant Joan

15 d'agost - Mare de Déu d'Agost o l'Assumpció

Hivern
  • Dilluns de 15.30 a 20.30 h
  • Dimarts de 15.30 a 20.30 h
  • Dimecres de 15.30 a 20.30 h
  • Dijous de 15.30 a 20.30 h
  • Divendres de 10.00 a 14.00 h i de 15.30 a 20.30
  • Dissabte de 10.00 a 14.00 h

Observacions de l'horari:

L'horari reduït d'hivern 2020 s'adapta a les recomanacions sanitàries per als diversos escenaris de la pandèmia del COVID19.

A partir del 14 de desembre s'obre l'accés a les sales i al préstec d'autoservei. Amb aforament limitat.

Període de Nadal

El dies 24 i 31 de desembre i el 5 de gener s'obrirà de 10 a 14h.

Els dissabtes 2 i 9 de gener estarà tancat.

Festius:

11 de setembre - Diada Nacional de Catalunya

24 de setembre - Festa local

12 d'octubre - Dia de la Hispanitat

1 de novembre - Tots Sants

6 de desembre - Dia de la Cosntitució de 1978

25 de desembre - Dia de Nadal

26 de desembre - Dia de Sant Esteve

1 de gener - Any Nou

6 de gener - Dia de Reis

10 d'abril - Divendres Sant

13 d'abril - Dilluns de Pasqua

1 de maig - Dia del Treball

1 de juny - Dilluns de Pentecosta

24 de juny - Sant Joan Baptista

L'edifici multifuncional del Fondo és un espai singular, que inclou diversos equipaments: mercat municipal, un supermercat, una llar d'infants i la biblioteca de barri de 1.769 m2 amb accés directe a peu de carrer.

No hi ha resultats.

Fons especials

Guies de lectura

No hi ha resultats.

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.