Santa Eulàlia de Ronçana. Biblioteca Casa de cultura Joan Ruiz i Calonja - Gènius

Ruta de navegació

Santa Eulàlia de Ronçana. Biblioteca Casa de cultura Joan Ruiz i Calonja

Dades generals

Adreça:

Carrer Mestre Joan Batlle, 6

08187 Santa Eulàlia de Ronçana

Com arribar-hi
a/e:
b.st.eulaliaron@diba.cat

Belén Martínez Català
Data d'inauguració:

26/03/2011

Xarxes socials:

Observacions:

La biblioteca ofereix els següents serveis:

· Préstec de documents i préstec Interbibliotecari.

· Devolució de documents a través de la bústia exterior de retorns 24 h.
· Informació i consultes bibliogràfiques.

· Accés lliure a la col·lecció i als espais, amb WiFi per estudiar i treballar.
· Accés als ordinadors d’internet i +, i servei d’impressions.

Les activitats tornen a ser presencials amb aforament limitat i inscripció prèvia.
Es mantenen els horaris d’obertura i l’accés es limita a les indicacions d’aforament màxim.

Mantenim les mesures de prevenció (ús obligatori de mascareta, gel hidrogel i distància) a més de la neteja i ventilació d’espais, per garantir la seguretat de totes les persones que accedeixin a l’equipament.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 16 a 20.30
  • Dimarts De 9.30 a 13.30 i 16 a 20.30
  • Dimecres De 16 a 20.30
  • Dijous De 9.30 a 13.30 i 16 a 20.30
  • Divendres De 9.30 a 13.30
  • Dissabte Tancat
  • Diumenge Tancat

Observacions de l'horari:

La biblioteca romandrà tancada els següents festius:
Divendres 30 de juliol Festa Major d'estiu

Vacances d'estiu: Biblioteca tancada del 30 de juliol al 29 d'agost (ambdós inclosos)

Hivern
  • Dilluns De 15.30 a 20
  • Dimarts De 15.30 a 20
  • Dimecres De 15.30 a 20
  • Dijous De 15.30 a 20
  • Divendres De 15.30 a 20
  • Dissabte De 10 a 13.30
  • Diumenge Tancat

Observacions de l'horari:

A banda de les festes generals que marca el calendari vigent a Catalunya,  la biblioteca tancarà els següents dies:
Dilluns 11 d’octubre (pont)
Divendres 10 desembre, festa major d’hivern
Dissabte 11 desembre (pont)

Vacances de Nadal: Biblioteca tancada del 24 de desembre al 2 de gener (ambdós inclosos)

La Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja és un servei públic municipal, obert a tothom. La Biblioteca depèn de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona i forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM). L'accés principal es fa través de les antigues escoles, i s'arriba a un vestíbul que actua de mirador. Des d'allí s'accedeix a la sala d'actes i la zona de diaris i revistes. A la planta inferior trobem el fons general de la biblioteca, dues aules de suport per adults, una aula de formació multimèdia i la zona infantil. Tota la planta inferior té comunicació visual amb l'espai verd del jardí que s'ha tancat convertint-se en espai d'ús exclusió de la biblioteca. Sabies que...? Porta el nom de l’escriptor, estudiós i filòleg Joan Ruiz i Calonja (Barcelona 1923, Santa Eulàlia de Ronçana 2010) en reconeixement per la seva aportació al municipi. Com a pedagog esdevingué el primer director de l’Escola de Segon Ensenyament de la Vall del Tenes l’any 1980. Pots ampliar la informació en aquest enllaç o consultar l'entrada de Joan Ruiz i Calonja a la Viquipèdia.

Fons especials

No hi ha resultats.

Guies de lectura

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.