Santa Eulàlia de Ronçana. Biblioteca Casa de cultura Joan Ruiz i Calonja - Gènius

Ruta de navegació

Santa Eulàlia de Ronçana. Biblioteca Casa de cultura Joan Ruiz i Calonja

Dades generals

Adreça:

Carrer Mestre Joan Batlle, 6

08187 Santa Eulàlia de Ronçana

Com arribar-hi
a/e:
b.st.eulaliaron@diba.cat

Belén Martínez Català
Data d'inauguració:

26/03/2011

Xarxes socials:

Observacions:

La biblioteca ofereix els següents serveis:

· Préstec de documents i préstec Interbibliotecari.

· Devolució de documents a través de la bústia exterior de retorns 24 h.
· Informació i consultes bibliogràfiques.

· Accés lliure a la col·lecció i als espais, amb WiFi per estudiar i treballar.
· Accés als ordinadors d’internet i +, i servei d’impressions.

Les activitats tornen a ser presencials amb aforament limitat i inscripció prèvia.
Es mantenen els horaris d’obertura i l’accés es limita a les indicacions d’aforament màxim.

Mantenim les mesures de prevenció (ús obligatori de mascareta, gel hidrogel i distància) a més de la neteja i ventilació d’espais, per garantir la seguretat de totes les persones que accedeixin a l’equipament.

Horari d'obertura:
Tardes, de dilluns a divendres de 15:30 a 20 h.
Matins, dissabtes 10 a 13:30 h.

Dies de tancament:
La biblioteca romandrà tancada els festius i les festes laborals que marca el calendari oficial per a l'any 2021 a Catalunya i els dies següents:

Dimecres 23 de juny, obert en horari de matí (tancat tarda)
Divendres 23 de juliol Festa Major d'estiu
Vacances d'estiu: Del 2 al 28 d'agost (ambdós inclosos)

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 15:30 a 20 h.
  • Dimarts De 15:30 a 20 h.
  • Dimecres De 15:30 a 20 h.
  • Dijous De 15:30 a 20 h.
  • Divendres De 15:30 a 20 h.
  • Dissabte De 10 a 13:30 h.
  • Diumenge Tancat

Observacions de l'horari:

Horari excepcional. Pendent de l'evolució de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la COVID-19.

Hivern
  • Dilluns De 15:30 a 20 h.
  • Dimarts De 15:30 a 20 h.
  • Dimecres De 15:30 a 20 h.
  • Dijous De 15:30 a 20 h.
  • Divendres De 15:30 a 20 h.
  • Dissabte De 10 a 13:30 h.
  • Diumenge Tancat
La Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja és un servei públic municipal, obert a tothom. La Biblioteca depèn de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona i forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM). L'accés principal es fa través de les antigues escoles, i s'arriba a un vestíbul que actua de mirador. Des d'allí s'accedeix a la sala d'actes i la zona de diaris i revistes. A la planta inferior trobem el fons general de la biblioteca, dues aules de suport per adults, una aula de formació multimèdia i la zona infantil. Tota la planta inferior té comunicació visual amb l'espai verd del jardí que s'ha tancat convertint-se en espai d'ús exclusió de la biblioteca. Sabies que...? Porta el nom de l’escriptor, estudiós i filòleg Joan Ruiz i Calonja (Barcelona 1923, Santa Eulàlia de Ronçana 2010) en reconeixement per la seva aportació al municipi. Com a pedagog esdevingué el primer director de l’Escola de Segon Ensenyament de la Vall del Tenes l’any 1980. Pots ampliar la informació en aquest enllaç o consultar l'entrada de Joan Ruiz i Calonja a la Viquipèdia.

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

$dataI 18:00 h.
Santa Eulàlia de Ronçana. Biblioteca Casa de cultura Joan Ruiz i Calonja
L’any passat vam aprendre a fer unes roses precioses, i aquest Sant Jordi farem un drac ben...

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

Fons especials

No hi ha resultats.

Guies de lectura

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.