Torrelles de Llobregat. Biblioteca Municipal Pompeu Fabra - Gènius

26/04/2005

Xarxes socials:

Observacions:

Normativa COVID-19 per a l'estança responsable a la biblioteca:

- L'ús de mascareta és obligatori en tot moment.

- És també important, la higiene de mans  i/o desinfecció amb gel hidroalcohòlic.

- Mantenir sempre la distància de seguretat.

- Aforament limitat al 50%.

Actualment, les activitats presencials queden restringides i només es podran gaudir les activitats en format telemàtic. Des de la biblioteca s'anirà informant de les activitats i el seu format tant des de la web com des de les xarxes socials.

Normativa COVID-19 para la estancia en la biblioteca:

- Uso de mascarilla es obligatorio en todo momento.

- Es también importante, la higiene de manos  y/o desinfección con gel hidroalcohólico.

- Mantener siempre la distància de seguridad.

- Aforo limitado al 50%.

Actualmente, las actividades presenciales quedan restringidas y sólo es podran disfrutar las activdades en formato telemático. La biblioteca informará de las actividades y su formato siempre desde la web y las redes sociales.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 16.30 a 20.30
  • Dimarts De 16.30 a 20.30
  • Dimecres De 16.30 a 20.30
  • Dijous De 16.30 a 20.30
  • Divendres De 10:00 a 14:30
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

Horari d'estiu: del 1 de juny al 15 de septembre. La biblioteca tanca en Agost.

El dia 24 de Juny, la Biblioteca romandrà tancada.

Hivern
  • Dilluns De 16.30 a 20.30
  • Dimarts De 16.30 a 20.30
  • Dimecres De 16.30 a 20.30
  • Dijous De 16.30 a 20.30
  • Divendres De 16.30 a 20.30
  • Dissabte De 10.00 a 13.00
  • Diumenge Tancat

Observacions de l'horari:

La biblioteca tanca els dies 25 de Gener, l'11 de Novembre por ser Festes Locals. Així mateix, tancarà els dies festius i el 5 de Gener, el Dijous i Divendres Sants, el Dissabte 3 d'abril i el Dilluns 5 d'abril. Els dies 7, 24 i 31 de Desembre, la biblioteca també romandrà tancada.

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

$dataI 18h.
Torrelles de Llobregat. Biblioteca Municipal Pompeu Fabra
Joan de Boer s'apropa a la biblioteca carregat de les històries més trepidants. En aquesta ocasió...

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

No hi ha resultats.

Fons especials

No hi ha resultats.

Guies de lectura

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.