Totes les recomanacions

Els bibliotecaris recomanen Els bibliotecaris recomanen

Ballant damunt la lluna

Penguins (Grup musical català)

Barcelona : Buenritmo, DL 2018

Cançons infantils tradicionals arrenjades amb ritmes jamaicans. El disc s'ha pensat com un viatge espacial ple de música i diversió. El format de presentació és un llibre que vol set un homenatge al món del còmic.

Es tracta del quart disc de The Penguins / Reggae per Xics

20/12/2018

Mary Poppins

[S.l.] : Disney, DL 2002

L'agost de 1964 arribava a les pantalles de tot el món un nou musical de Disney. Mary Poppins era l' adaptació de la sèrie de llibres de l'escriptora anglesa P.L. Travers que parlen sobre les vivències d'una mainadera que canta i fa màgia per fer-se seus als més petits.

L'acció se situa a l'Anglaterra d'inicis del segle XX on nens i vetlladora viuen fantàstiques aventures salpicades d'animades cançons.

11/12/2018
  • 40 anys de la bressola

40 anys de la Bressola

Barcelona : Discmedi Blau, DL 2017

Com bé diu el seu títol, la Fundació La Bressola fa 40 anys. Quatre dècades dedicades a versionar i recuperar temes tradicionals i populars amb nous sons i ritmes, que han despertat l’interès de músics i públic d’aquí i de la Catalunya Nord.

S’han treballat diferents projectes musicals, amb una gran càrrega pedagógica, per poder fer arribar la nostra música a tots els infants…

Recomanat per Mercé Bercero Margalef. Bib. de Viladecans

05/12/2018

¡Rompe Ralph!

[S.l.] : Disney, cop. 2013

Es narra la història del gegant Ralph que és el dolent d'un videojoc que es troba a un saló recreatiu però el que més desitja és ser bona persona. Durant el transcurs de la pel·lícula es mostren tres tipus de jocs i móns diferents.

La pel·lícula combina els tocs de comèdia i els d'acció. Aquesta unió perfectament aconseguida agradarà a grans i petits.

Recomanat al Bloc Bibarnabloc, de les Biblioteques de Barcelona.

30/11/2018

Cançonetes per xics

[Barcelona] : Discmedi Blau, DL 2017

En aquest cd, escoltaras un recull de 22 cançons de diferents interprets molt coneguts com Macedònia, Dàmaris Gelabert, Landry el Rumbero, The Penguins, Manu Guix, Mic… i molts més que segur et sonen. Tots els temes están molt ben triats i adreçats a un públic familiar que li agradi descobrir un nou univers de cançons en un sol dics.

Recomanat per Mercé Bercero. Bib. de Viladecans.

14/11/2018
    Mitjana (0 Vots)

Arrietty y el mundo de los diminutos

Madrid : Aurum, DL 2011

És la història d'una família d'éssers diminuts que viuen en una caseta amagada sota el terra d'una casa al camp. Els diminuts tenen la norma de no deixar-se veure pels humans, però la seva tranquil·la existència canvia quan la jove Arrietty és vista accidentalment per en Sho, un noi que passa un temps a la casa per restablir-se de la seva delicada salut. Entre els dos personatges sorgirà una forta amistat, però a la vegada l'existència dels diminuts es veurà perillosament amenaçada.

31/10/2018

Tenim el poder

Club Super 3

Barcelona : Blanco y Negro, DL 2017

Segur que no cal presentar al Club Super 3 però sí aquest recopilatori de cançons tan ben triades. Amb “Tenim el poder" la Nenúfar, la Matoll, la Pati Pla, en Fluski, en 6Q, l’Alex i el Pau de la mà del músic Marc Parrot, han adaptat una nova sintonía fent un nou gir a les seves cançons, incorporant valors i continguts positius, com comprovarem a “Pots comptar amb mi”o la més coneguda “Tenim el poder” que dona nom al CD.

18/10/2018

Ets especial

Landry el Rumbero

[Girona] : RGB, DL 2016

A ritme de rumba catalana, ens endinsarem en les cançons de Landry el Rumbero, rei de la disbauxa i la alegría. En el seus temes ens presenta una sèrie de vivències quotidianes en les que tots ens veiem reflectits, amb personatges reals, de llocs i edats diferents. És un treball adreçat a tots els públics, tant petits com grans.

26/09/2018
    Mitjana (0 Vots)

El Niño que quería ser un oso

Barcelona : Lauren, DL 2005

Una óssa polar pareix una cria que neix morta. Al mateix temps, una dona dóna a llum a un nadó fort i sa. El seu company, decideix robar el nadó humà, que es cria entre els ossos.

Inspirat en un conte tradicional inuit, El niño que quería ser un oso és una pel·lícula d’animació que combina la simplicitat asiàtica del dibuix  amb un avançat sistema de disseny per ordinador.

Una història de vida, mort, amor i supervivència amb un missatge profund sobre que significa realment l’ecologisme molt i molt recomanable per a tota la família.

21/09/2018

Canta!

Gelabert, Dàmaris

[Cardedeu] : Totsona, DL 2013

Aquest cop no et presentem un disc. En canvi tindràs a les teves mans un DVD que t'engrescarà  a no parar de cantar, amb 15 videoclips de les millors cançons de la Dàmaris. Vol que aprenguis cantant. Inclou continguts extres i versió karaoke.

01/08/2018