Over the garden wall = Más allá del jardín - Gènius

Over the garden wall = Más allá del jardín

MacHale, Pat

Barcelona : Norma, 2018-

Aquest còmic conté dues històries plenes de fantasia i misteri ... Greg i els seus amics, la granota Sheriff i el mapatxe – de peluix- Maleante, s’endinsen al bosc per dur a terme una missió secreta. Coneixeran altres éssers –animals, humans, inclassificables – amb els quals compartiran moments surrealistes però divertits.

La segona ens presenta l’Anna. Viu aïllada al bosc i espera la tornada del pare. Està sola però cada dia recorda i conversa amb la mare desapareguda. És tot una il·lusió? Sense ningú ha de sobreviure i no ho sap però potser aviat es retrobarà amb la felicitat ...

Recomanat per Joan Giménez Benaque de la Bib. Josep Janés de L'Hospitalet de Llobregat

22/11/2019

Especial manga 2021

Arriba la 27a edició del Saló del Manga entre el 29 d’octubre i l’1 de novembre, en un format totalment presencial, a diferència de l'edició de l'any passat celebrada sota unes restriccions molt fortes.

Tornen les clàssiques exposicions, concursos, concerts, tallers i cursos com el d'iniciació al japonès. Moltes activitats inspirades en el manga i en la cultura japonesa.

Carles Dalmau i el cartell

Si hi ha Manga Barcelona, també hi ha cartell per a aquesta edició. Un cartell creat per Carles Dalmau on són presents diferents edificis modernistes de la ciuta de Barcelona i l'aigua  que cobreix bona part de la ciutat.

Carles està molt present a les xarxes socials amb moltíssims seguidors i ha treballat en diversos projectes d'animació , de disseny i de videojocs.

Mira alguns còmics poc coneguts d'autors molt populars:

La energía del ánimo  / Hirofumi Takei
Pokémon horizon / Tenya Yabuno
Cowa! / Akira Toriyama
Ana de las Tejas verdes / Yumiko Igarashi
Snack World  / Fujiminosuke Yorozuya

Mira els documents més prestats d'aquest trimestre, a l'apartat de còmics veuràs que les primeres posicions estan ocupades per mangas.

Ves a Gènius

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.