El Árbol que crecía en mi pared - Gènius

Ruta de navegació

Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí

Les biblioteques recomanen

El Árbol que crecía en mi pared

Navarro, Lourdes

[Málaga] : Sallybooks, [2018]

En Mike és un amant de les plantes, la seva vida és una rutina constant, institut-casa, casa-institut, els seus pares es barallen constantment i a l’institut els típics abusons el tracten de “friki” i amb la noia que li agrada, una addicta a les màquines recreatives, no pot articular més d’un parell de paraules seguides, fins que... una inquietant planta decideix posar arrels a la seva habitació.

Lourdes Navarro és l’autora que firma aquesta obra original. 76 pàgines, en cartoné. Un bon treball del color que recorda als Diaris de Cirera i una història amb tocs d’intriga i fantasia que es va endur un dels premis a l’edició del 2018 del Saló del Còmic de Barcelona.

Al darrera d’aquest còmic hi trobem una petita i jove editorial espanyola dedicada al còmic i l’àlbum il·lustrat que pretén acompanyar autors novells i lectors de totes les edats amb el més gran dels respectes.

Una entrevista per conèixer l’autora
Pels que necessiteu veure per creure, el booktrailer:

I les primeres pàgines de El árbol que crecía en mi pared:

Recomanat per Elisabet Marco de la Bib. els Safareigs

17/01/2024

Novetats

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.