El Árbol que crecía en mi pared - Gènius

Ruta de navegació

Els bibliotecaris recomanen

El Árbol que crecía en mi pared

Navarro, Lourdes

[Málaga] : Sallybooks, [2018]

En Mike és un amant de les plantes, la seva vida és una rutina constant, institut-casa, casa-institut, els seus pares es barallen constantment i a l’institut els típics abusons el tracten de “friki” i amb la noia que li agrada, una addicta a les màquines recreatives, no pot articular més d’un parell de paraules seguides, fins que... una inquietant planta decideix posar arrels a la seva habitació.

Lourdes Navarro és l’autora que firma aquesta obra original. 76 pàgines, en cartoné. Un bon treball del color que recorda als Diaris de Cirera i una història amb tocs d’intriga i fantasia que es va endur un dels premis a l’edició del 2018 del Saló del Còmic de Barcelona.

Al darrera d’aquest còmic hi trobem una petita i jove editorial espanyola dedicada al còmic i l’àlbum il·lustrat que pretén acompanyar autors novells i lectors de totes les edats amb el més gran dels respectes.

Una entrevista per conèixer l’autora
Pels que necessiteu veure per creure, el booktrailer:

I les primeres pàgines de El árbol que crecía en mi pared:

Recomanat per Elisabet Marco de la Bib. els Safareigs

28/02/2020

Johann Sfar

És un dibuixant i guionista francés a qui li agrada molt treballar col·laborant amb altres autors. Fins al moment ha participat a alguns còmics per a adults i ha realitzat un parell de pel·lícules.

Quan al mes d'agost faci 50 anys entre d'altres coses, també podrà dir que també ha fet alguns còmics per a nens.

A continuació destaquem tres que ja hem recomanat al portal infantil Gènius:

Pletina Laser

Sfar, Joann

Barcelona : Planeta, 2009

Veure disponibilitat al catàleg Aladí

T'agraden els còmics d'aventures espacials esbojarrades?
T'agraden les històries amb dolents una mica curts de gambals i pirates de l'espai?
T'agraden els dibuixos d'éssers llefiscossos de colors llampants, boques plenes de dents i babes, i cues de peix plenes d'escates?

Doncs estàs de sort, perquè les històries de Sardina del espacio són per tu!
En elles pots seguir les aventures dels bons (Mancha Amarilla, Sardina i el Pequeño Lulú) i els dolents (Supermusculman i Krok) per planetes plens d'enemics, però també d'aliats! T'esperen aventures com les dels núvols Estratos, Portos i Aramos o la dels trompeces… i per saber si aquests personatges són bons o dolents, i com s'ensortiran els protagonistes, hauràs d'atrevir-te amb aquest còmic!

Aquest és el primer de tres volums d'aventures de la Sardina i la seva família.

Recomanat per Sílvia Fernández Fernández. Bib. Tecla Sala de L'Hospitalet de Llobregat.

El Vampir va a l'escola

Sfar, Joann

Barcelona [etc.] : Alfaguara, 2005

Veure disponibilitat al catàleg Aladí

Quan es fa de nit a la casa vella, i les persones van a dormir, els fantasmes, els morts i els vampirs aprofiten per llevar-se. Us fan por totes aquestes criatures? No patiu! El vampir protagonista d'aquest còmic és com un nen qualsevol. Un nen que s'avorreix perquè no té amics. És per això que vol anar a l'escola, per fer amics! Què creieu? Trobarà algú amb qui jugar i fer entremaliadures?

Si no en teniu prou amb una història del Vampir, busqueu els altres còmics protagonitzats per ell: "El Vampir i la societat protectora de gossos" i "Pequeño vampiro hace kung-fu!".

Recomanat per Sílvia Fernández Fernández. Bib. Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat

El Petit príncep

Saint-Exupéry, Antoine de , Sfar, Joann

Barcelona : Salamandra, 2010

El Petit Príncep és un conte de viatges i aventures per a infants, o una història tendre i profunda per a adults.

Aquesta història ens parla d'un nen i la seva relació amb el món i amb les persones i els animals que ens envolten. De com es veuen les coses en funció de la mirada que li vulguis donar.

Hi ha versions per totes les edats… des de 3 a 13 anys...

> Veure disponibilitat al catàleg Aladí

Data de creació: 26/01/2021 Última actualització: 27/01/2021

Notícies!!

Destaquem

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.