Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí
Llibres electrònics
Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a BiblioDigital, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.
Les biblioteques recomanen
A ritme d'infant : acompanyament a nens de 3 a 6 anys
Vic : Eumo Editorial, maig de 2022
Cada dia hi ha més infants estressats per excés d'activitats, perquè els exigim massa des de ben petits. Aquest llibre vol transformar la nostra mirada cap als nens i la manera de viure i créixer junts. Les criatures necessiten temps per relaxar-se, per jugar, per escoltar-se, per avorrir-se. I som els adults els que hem de procurar-los aquest temps. Som nosaltres els que hem de compassar-nos al seu ritme. Hem d'estar atents als seus interessos i necessitats i donar-los el que ens demanen: temps per fer, temps per créixer, temps per ser.
Aquest llibre vol transformar la nostra mirada cap als nens i la manera de viure i créixer junts.
Adequat per a famílies.
Recomanat per Maribel Hidalgo de la Biblioteca del Sud de Sabadell
Destaquem
Gianni Rodari
Et presentem algunes de les històries d’en Gianni Rodari, l’autor al que volem fer un homenatge amb un especial. La millor manera de fer-ho és a través de les veus de l’Elisenda Roca, el David Anguera i el Jordi Folck.
Novetats
Recursos d'interès
Seguretat a internet
Pots consultar tota la informació actualitzada sobre seguretat a internet adreçada tant als pares com als infants.
Roald Dahl
Has llegit alguna vegada algun llibre de Roald Dahl?
Humor, màgia, i molta molta xocolata, és el que trobaràs en l'univers d'aquest fantàstic autor.
Prepara't per entrar en el meravellós món dels contes de Roald Dahl!
Roald Dahl amb Sophie d'El Gran amic gegant, il·lustrat per
Quentin Blake. Imatge © Bremner Orr