Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí
Llibres electrònics
Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a eBiblio Catalunya, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.
Els bibliotecaris recomanen
Esquí de muntanya indòmit : recull de 60 propostes pel Pirineu
[Barcelona] : Cegesquí, gener de 2021
Aquesta obra de Jaume Jubert i Ricard Martínez ens presenta una tria d’itineraris per apropar-nos i fer una bona colla de recorreguts muntanyencs. Com ens indica el títol, es tracta d’una selecció d’indrets indòmits, on l’important és trobar racons on puguem practicar-hi esquí de muntanya de tall clàssic, cercant la bellesa del recorregut i el descobrint paratges nous, en un entorn solitari i salvatge.
L’obra ens presenta aquests indrets per zones geogràfiques: Vall d’Aran, Pallars, Cerdanya, Vallespir....
Cadascuna de les zones recomanades contenen una fitxa tècnica: punt de sortida, desnivell, temporalitat, dificultat, orientació i cartografia.
Una bona obra tant pels més novells com pels més experimentats escaladors.
Recomanat per Albert Ballarín de la Bib. de Ponent de Sabadell