Un Petó de mandarina rec. 10 de febrer de 2013 - Gènius

Ruta de navegació

Llibres electrònics

Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a eBiblio Catalunya, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.

Els bibliotecaris recomanen

Un Petó de mandarina

Canal, Eulàlia

Barcelona : Barcanova , 2006
>Veure disponibilitat a l’eBiblio

El Tavi s'enamora de la Vanina el primer dia de classe. La Vanina, és una nena estrangera que ha fugit amb la seva família d'un país que està en guerra, i a on encara hi ha el seu pare. En Tavi, li vol confessar el seu amor però no s'atreveix, la seva timidesa, les seves inseguretats i una banda de nois que li barren el pas, són obstacles insalvables. Finalment la voluntat d'ajudar a la Vanina li donarà forces per fer front a tots aquest obstacles.

Una història molt actual amb les que els nens s'hi poden identificar fàcilment. El llenguatge directe, fresc i juvenil,i les pinzellades d'humor contribueixen a llegir-lo amb fluïdesa d'una tirada. Una història d'amor però sobretot d'amistat,companyerisme i superació personal.

Premi Barcanova de literatura Infantil i Juvenil 2006

Blog de l'autora

Descarrega't el conte a eBiblio

Recomanat per Montserrat Fàbregas Dachs de la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

06/04/2020

Videorecomanacions

Destaquem

A més...

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.