Especial Sant Jordi a la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals (23 d'abril de 2024)

La Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals difon un ventall de propostes per viure un Sant Jordi envoltat de llibres, roses, música, cinema i tradició. Vegeu-les en aquest recull especial Per Sant Jordi, roses i llibres! de la BV. Ara que la vida torna a florir, les biblioteques es preparen per viure intensament la festa del llibre i la rosa i preparen un munt d’activitats per a tots els públics.

Podeu veure un vídeo de recomanacions per Sant Jordi fet pel personal de la XBM. Si us agraden, demaneu-les a la vostra biblioteca. Bon Sant Jordi!

I per als menuts de la casa, l'Especial Sant Jordi a la Biblioteca Infantil Gènius.